Sista veckorna innan sommarn!


Yo mamas and papas!

Nu ä're banne me int långt kvar av terminen! Snart ska vi ju dela på oss, vilket är skit, så därför måste vi ju ha en gemensam och obligatorisk fest. En J1-gravöl innan det är sommar. Det har kommit förslag att ha festen på TORSDAG 4 JUNI efter den gemensamma skolmiddagen! Då åker vi nånstans allihopa å har det gott! Vad säger vi om det? Passar det bra? Inte bra? Andra förslag?

Sen är det brännbollsturneringen! Allt annat än att vi tar hem hela turneringen får räknas som ett stort misslyckande, så nu får vi se till att ladda ordentligt fram tills dess med duktigt med kolhydrater och mycket sömn!
Turneringen spelas 2 juni (tror jag det var).

Nån får ta på sig att skriva ihop och framföra ett sjukt mäktigt hänförar-tal i mäktig braveheart-anda innan första matchen! =)

Over and out.

/Chefarn almighty.
"Chefarn får inte ont - Chefarn GÖR ont!"

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tycker att allt låter bra förutom "Chefarn får inte ont - Chefarn GÖR ont!"



Vilket jäkla snick-snack ;)

2009-05-13 @ 22:40:32
Postat av: Chefarn

Vaddå då?



Det är ju min slogan...

2009-05-13 @ 23:54:27
URL: http://falketik.websida.org
Postat av: Kristoffer

Det är JAG som är Chefarn..egentligen!

2009-05-14 @ 20:48:07
URL: http://analyseramera.wordpress.com
Postat av: Moldéus

Det är JAG som är Chefarn...egentligen!

2009-05-14 @ 20:51:48
Postat av: elli

Vill bara påminna om att Jeanette Gustafsdotter frågade efter O-Chefarn... jag vet inte med er men jag tycker det tyder på hur snacket går där uppe i toppskiket...

2009-05-14 @ 21:55:36
Postat av: Jeanette Gustafsdotter

det stämmer ja... Daniel är O-Chefarn. Det är allmänt känt i det journalistiska toppskiktet.

2009-05-14 @ 22:13:29
Postat av: Chefarn

Det snackas en hel del om mig i toppskiktet ja, men där går jag givetvis under namnet Chefarn! Det var ju någon som hälsade till O-Chefarn! Det var därför hon FRÅGADE om det fanns någon som kallades så! Hade det stått Chefarn hade hon direkt vänt sig mot mig!

2009-05-14 @ 22:51:40
URL: http://falketik-cup.websida.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0