Har Daniel tänkt om?



Jag låter denna omanipulerade bild tala sitt eget språk... / Thomas

Kommentarer
Postat av: Chefarn

It's an outrage (med reservation för stavning)!!

Chefarn har givetvis inte skrivit det där! Skulle Chefarn tala om sig själv i tredje person, dvs omnämna sig själv med Daniel? Skulle inte tro det.



Jag är Chefarn! Töntigt att ta screenshot på det där Thomas!

2009-03-09 @ 13:10:12
URL: http://www.falketik-cup.websida.org
Postat av: Daniel Eriksson

Jag är Ochefarn och brukar ibland klä mig i damkläder för att jag tycker det är skönt.

2009-03-09 @ 17:30:31
Postat av: Johan Rabeus

Jag med, men inte ibland

2009-03-09 @ 19:01:01
URL: http://www.dramaten.se
Postat av: Thomas

Vad jag vet så motsäger du dig själv nu, då du precis som i msn-meddelandet, pratar om dig själv i tredje person. Detta styrker bara min tro om att detta är på riktigt...



"Chefarn har givetvis inte skrivit det där! Skulle Chefarn tala om sig själv i tredje person, dvs omnämna sig själv med Daniel? Skulle inte tro det."

2009-03-10 @ 07:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0