Porträtt Kristoffer Moldéus

Namn: Kristoffer Moldéus

Ålder: 28 (född 18/7 1980

Kommer från: Lidingö/Stockholm

Familj: Familjen i Stockholm och flickvännen Joanna, i Polen

Favoritband/artister: Jag är något av en allätare, men musik som jag lyssnar mycket på är Lars Winnerbäck, Kent,  Tomas Andersson Wij, Radiohead, Muse. Jag har även varit ett stort Roxettefan.

Film:  Jag tycker mycket om film och konsumerar mycket film. Det mesta går ner, bara det inte är dåligt :)

TV: Jag tittar otroligt mycket på TV. Jag styr mina kvällar efter Scrubs och Seinfeld!

Läser: Jag läser mycket böcker. Just nu har jag 5 böcker som jag läser parallellt!

Intressen: Jag är otroligt intresserad av musik, att lyssna på då jag är totalt inkompetent när det gäller att spela själv tyvärr, men om det finns någon här som vill lära mig så är jag öppen för förslag :) Annars tycker jag om att umgås med människor, vänner och vara social. Jag älskar också att skriva och läsa och ha allmänt roligt :)

Jobb: Denna sommar har jag arbetat som telefonförsäljare. Ett ganska givande yrke, men inte så bra betalt. Annars har jag jobbat på McDonalds, och Posten som brevbärare och helt sjukt mycket i Svenska kyrkan som konfirmandledare och annat!

Mat: Jag älskar mat, både att laga den och att äta den.

Hur en perfekt lördag ser ut för mig:
En perfekt lördag för mig är en lördag då jag är ledig och tar det lugnt. Kanske träffar vänner och tar en fika eller lagar en god middag eller bara umgås med min underbara flickvän!

That is all for now!

/Kristoffer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0