Porträtt Baland Reza

Namn: Baland Reza
Ålder: 20, född 22/07/1988(yngst i klassen!)
Hemstad:Umeå
Familj: Mamma, pappa och tre systrar.
Intressen: Sport i allmänhet och innebandy i synnerhet.  Jag har även ett stort intresse för att skriva. Sedan har jag även ett stort intresse för musik. Sedan håller jag på med min hemsida. www.dalenfans.se
Lyssnar på: Hårdrock fungerar alltid. Då tänker jag på band som. Audioslave, Cult of Luna, In Flames, The Haunted och Opeth. Senaste två åren har jag även skapat ett gillande av country. Cash, Townes van zandt. Willie Nelson, 16 horsepower. Och sedan i våras har jag även börjat  gilla pop, alá Säkert!. Och singer/songwriter alá Anna Ternheim.
Äter helst. Gärna smårätter som tapas.
Favorit resmål: New York eller Paris.
Favoritfilm: Snatch, Con air, Fanny och Alexander, Masjävlar, Gudarna måste vara tokiga. Listan kan göras lång.
Favorit på tv: Family guy, Boston tea party, NHL på canal +, Dirt, Scrubs, Criminal Minds och andra kriminal-serier.
Föreningsliv: Medlem i Ersboda SK i ca 12-13 år. Först som spelare. Nu som tränare för P-93/94 i fotboll och innebandy. Är även aktiv i IBK Dalen. Samt var jag en av grundarna i föreningen Umemetal.
Arbetat som: Konsertarrangör, "pokerspelare" Frilans-journalist.
Intresseklubben antecknar:  Jag har har bara spelat ett dataspel under min livstid.  Jag fick hole-in-one på hål 8 på minigolf-banan på Nydala.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0